Известие

Collapse
No announcement yet.

Разбрах нещо важно за дебитомерите.

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Разбрах нещо важно за дебитомерите.

    Здравейте,

    отварям тази тема, защото разбрах нещо което според мен е много важно за дебитомерите, така си отговорих на някой въпроси.
    Значи... дебитомер който не работи, чистите го и той започва да работи наново докато пак запецне, след това пак чистене и тн....
    Това което разбрах е че съпротивлението което се вижда с крачетата не е нищо друго освен едно малко реотанче което нагрява дебитомера, по този начин се почиства от влага и мръсно.
    Най-често гори точно това нагревателче и се губи способността да се почисти от влага и боклуци.
    В този случай според мен данните които отчита са грешни а в същото време не е съвсем повреден.
    Поправете ме ако не съм прав.
    Alfa Romeo 2.4 jtd 136к.с. 2000г.
    Стъпва по паважа с 15 цола джанти, като манекенка с 15 сантиметрови токове.

  • #2
    Първоначално публикувано от akirilov Покажи съобщение
    Здравейте,

    отварям тази тема, защото разбрах нещо което според мен е много важно за дебитомерите, така си отговорих на някой въпроси.
    Значи... дебитомер който не работи, чистите го и той започва да работи наново докато пак запецне, след това пак чистене и тн....
    Това което разбрах е че съпротивлението което се вижда с крачетата не е нищо друго освен едно малко реотанче което нагрява дебитомера, по този начин се почиства от влага и мръсно.
    Най-често гори точно това нагревателче и се губи способността да се почисти от влага и боклуци.
    В този случай според мен данните които отчита са грешни а в същото време не е съвсем повреден.
    Поправете ме ако не съм прав.
    не си прав. точно "реотанчето" е измервателния елемент. колкото повече въздух минава през него, толкова повече се охлажда и му се увеличава проводимостта и обратно. така се измерва количеството въздух. освен това в елемента има термосензор който отчита температурата на постъпващия въздух щото и той е фактор.
    точка

    Comment


    • #3
      Първоначално публикувано от kolev Покажи съобщение
      не си прав. точно "реотанчето" е измервателния елемент. колкото повече въздух минава през него, толкова повече се охлажда и му се увеличава проводимостта и обратно. така се измерва количеството въздух. освен това в елемента има термосензор който отчита температурата на постъпващия въздух щото и той е фактор.
      156 2.4 JTD SW 140 подивели бизона -ex.
      147 1.9 JTDM 150 дивИ прАсци -ex.
      159 2.4 JTDM SW Qtronic 200 говеда

      Comment


      • #4
        http://rb-aa.bosch.com/boaasocs/inde...338&lv_id=2551
        Това, което се показва е подгряващият резистор Rh. Сензорните резистори са закрепени на плочка, която той нагрява. Той като изстива и плочката изстива и обратното. Мръсотията по него му нарушава термо проводимостта (все едно го обвиваш с кожух) и от там показва по-малко въздух.
        Аз отдавна написах някъде, че дебитомерите се трошат от неспециалисти и всякакви пръскалки дето не са за там въобще, като WD40 например, нередовна смяна на филтър или скапани филтри и ... мнооого рядко от само себе си
        Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
        156 1.8TS 16V (01.2001)
        147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
        0879369082

        Comment


        • #5
          Някой може ли да ми каже точно номера на дебитомера за 2.4jtd 2000та година?
          Alfa Romeo 2.4 jtd 136к.с. 2000г.
          Стъпва по паважа с 15 цола джанти, като манекенка с 15 сантиметрови токове.

          Comment


          • #6
            дебитомера е направен за да се сменя. както и дюзите.
            JTD 105+

            Comment


            • #7
              Първоначално публикувано от akirilov Покажи съобщение
              Някой може ли да ми каже точно номера на дебитомера за 2.4jtd 2000та година?
              http://axm-auto.com/index2.php?brand...351&subcat=356
              156 2.0TS 155hp; Suzuki GSX-R600

              Comment


              • #8
                Първоначално публикувано от danniel Покажи съобщение
                Колега, извинявай но тук има много номера.
                Някой може ли да ми каже с точност кой е номера?
                Alfa Romeo 2.4 jtd 136к.с. 2000г.
                Стъпва по паважа с 15 цола джанти, като манекенка с 15 сантиметрови токове.

                Comment


                • #9
                  Така като гледам този го дават като оригинален 0 280 218 019
                  Alfa Romeo 33 SW 1.7 16v - Няма я вече.
                  Alfa Romeo 155 1.8 8v TS - и нея
                  Alfa Romeo 156 1.9 jtd 8v '02

                  Comment


                  • #10
                    Първоначално публикувано от firedragon Покажи съобщение
                    Така като гледам този го дават като оригинален 0 280 218 019
                    Аха, този е

                    ---------- Post added at 19:36 ---------- Previous post was at 19:35 ----------

                    Първоначално публикувано от tur4in Покажи съобщение
                    дебитомера е направен за да се сменя. както и дюзите.
                    Ете това е изказване
                    Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
                    156 1.8TS 16V (01.2001)
                    147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
                    0879369082

                    Comment


                    • #11
                      Първоначално публикувано от akirilov Покажи съобщение
                      Здравейте,

                      отварям тази тема, защото разбрах нещо което според мен е много важно за дебитомерите, така си отговорих на някой въпроси.
                      Значи... дебитомер който не работи, чистите го и той започва да работи наново докато пак запецне, след това пак чистене и тн....
                      Това което разбрах е че съпротивлението което се вижда с крачетата не е нищо друго освен едно малко реотанче което нагрява дебитомера, по този начин се почиства от влага и мръсно.
                      Най-често гори точно това нагревателче и се губи способността да се почисти от влага и боклуци.
                      В този случай според мен данните които отчита са грешни а в същото време не е съвсем повреден.
                      Поправете ме ако не съм прав.
                      Това съпротивление което виждаш с крачетата-не е нищо друго освен датчика за температурата на входящия въздух!!!

                      Comment


                      • #12
                        Първоначално публикувано от RUSEV-BGR Покажи съобщение
                        Това съпротивление което виждаш с крачетата-не е нищо друго освен датчика за температурата на входящия въздух!!!
                        Mda, само че не е съпротивление, а диод
                        Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
                        156 1.8TS 16V (01.2001)
                        147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
                        0879369082

                        Comment


                        • #13
                          Първоначално публикувано от tur4in Покажи съобщение
                          дебитомера е направен за да се сменя. както и дюзите.
                          и бах тия дюзи
                          156 2.4JTD 136+ PS

                          Comment

                          Working...
                          X